Photo Imagine

Fotorunda

Posted in Fåglar, Foto, Natur, Vinter by photoimagine on februari 2, 2012

i vinterlandskapet

Första dagen i februari

_

_

_

_

_

_

_

_

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on februari 4, 2012 at 15:53

    Så vackert! Jag älskar den här tiden på året men eftersom hälsan inte tillåtit många minuter ute får jag mest titta på andras bilder – som dina!🙂 Vill också fota domherrar, inte sett IRL sedan jag var barn…:-/

  2. madonnan said, on februari 7, 2012 at 7:23

    Underbara bilder! Speciellt den översta och fåglarna🙂

    Ha en fin vecka, nu börjar det bli varmare – bara minus 7 nu!

  3. Miklos said, on februari 14, 2012 at 8:10

    Underbart med frosten på grenarna🙂 Domherrar är en ovanlig syn, tror jag såg en stackare för 2 vintrar sen men inget jag kunnat fota.


Kommentera

