Photo Imagine

12 januari

Posted in Foto by photoimagine on januari 12, 2012

_

Den 12 januari 1945 föddes min storebror
Omkom tjugo år senare i en bilolycka 1965

_

_

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny Mo said, on januari 13, 2012 at 0:02

    Så ung.😦 12 januari var här inte lika dåligt datum som gårdagens (11:e) då min gudfar rycktes bort i cancer. Det är en ond värld!

  2. Lena said, on januari 13, 2012 at 23:56

    Sorgligt, livet är skört…

  3. photoimagine said, on januari 14, 2012 at 21:37

    Ja, vi lever i en ond värld, Jenny och livet är skört, Lena. Alla drabbas förr eller senare av sorg och prövningar i livet, vilket är en del av denna tillvaro, men behöver inte betyda att allt hopp är ute om en fullkomligare värld.

    Min tro som jag alltid bär med mig får mig att se vår stund på jorden lite ljusare i allt mörker som omger oss, men det betyder inte att vi inte känner sorg eller saknad när någon närstående lämnar oss.

    Allt gott till er!

  4. Miklos said, on januari 14, 2012 at 22:30

    oj så ungt😦 livet är som sagt skört. Ta hand om dig och dina nära & kära!

  5. madonnan said, on januari 15, 2012 at 18:54

    Vad tråkigt när Livet slutar alldeles för tidigt.. En fin bild.

    Din tro är så positiv, så bra!

    Själv ser jag nu ljusare på de olika årstiderna, tack vare att någon sade till mig ungefär att varje årstid är fin på sitt sätt🙂

    Ha det gott!


Kommentera

