Photo Imagine

Från mitt fönster

Posted in Foto, Månen, Photography by photoimagine on juni 16, 2011

var månen täckt av moln vid tidpunkten för den totala förmörkelsen

När den steg upp ovan molnen kl 23.45 kunde man dock fortfarande

se en liten bit av jordens skugga i dess högra kant

Nästa totala förmörkelse inträffar den 26 juni 2029

Från vilket fönster du eller jag då kommer att se månen

– står skrivet i stjärnorna…

_

_

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on juni 16, 2011 at 18:44

    TACK för bilden!🙂
    Jag missade det stora skådespelet men tack vare dig får jag se en del!🙂

  2. Jenny said, on juni 18, 2011 at 23:27

    Mycket snyggt! Här kom det påpassligt nog regn den natten så det blev inga foton tagna (som vanligt skulle jag väl säga). Du har fångat skådespelet snyggt!


Kommentera

