Photo Imagine

Dagens rätt

Posted in Blues, Eric Clapton, Foto, Photography by photoimagine on juni 14, 2011

Smaka på den >>

_

Bilden:

Konsert med gruppen Zoe Mexico

Gustav Adolfs torg i Stockholm augusti 2009

Gibsongitarr – Eric Clapton har en eller många

Jag hade en – en gång i tiden då jag lirade blues

Kanske inte lika skickligt som Clapton,

men nästan…🙂

_

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. 3pa2 said, on juni 14, 2011 at 19:15

    ”sköna toner” i bilden – på mer än ett sätt

  2. Jenny said, on juni 15, 2011 at 15:03

    Här kryper det fram info minsann😉 När slutade du spela, och varför? Utan musik ruttnar ju öronen, och livet blir väldigt, väldigt tråkigt.🙂

  3. photoimagine said, on juni 15, 2011 at 16:50

    Jenny, för fyra år sedan berättade jag att jag spelat i ett bluesband, men det kan du ju inte lägga på minnet även om du lämnade en kommentar till det inlägget. Det kan ju vara så att du bara kollade bilderna och inte läste texten…:)

    När jag slutade vet jag inte och varför jag slutade vet jag inte, men musiken finns där, öronen har inte ruttnat och livet är väldigt, väldigt roligt.🙂

    https://photoimagine.wordpress.com/2007/07/23/folkabuss/

    Se även:
    https://photoimagine.wordpress.com/2009/08/25/en-gibson/

  4. Jenny said, on juni 16, 2011 at 11:52

    Tror du jag kommer ihåg vad som hände 2007?😀 vad tar du mig för egentligen Imagine? (Jag gifte mig det året, det är ungefär, nästan, det enda jag kommer ihåg😉 )

  5. Jesper said, on juni 17, 2011 at 20:04

    Köp dig en Gibson Les Paul K. Och så jammar vi du och jag någon gång!

  6. photoimagine said, on juni 17, 2011 at 20:52

    En bra idé Jesper!


Kommentera

