Photo Imagine

Hit, men inte längre!

Posted in Fåglar, Foto, Photography, Sandemar by photoimagine on juni 7, 2011

Rödhaken

Sandemars egen lille väktare

_

_

_

_

_

_

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on juni 7, 2011 at 22:14

    Vilken duktig rödhake!🙂
    Vilka är fåglarna på bild två och tre?

  2. photoimagine said, on juni 7, 2011 at 22:34

    Hej Lena!

    Bild tre är jag ganska säker på att det är en rödbena.
    Bild två har jag ingen aning om, men jag lägger upp ytterligare en bild från samma träd, så får vi se om du då kan knäcka den nöten.

  3. Jenny Mo said, on juni 8, 2011 at 10:15

    Härliga fågelbilder. Man får betrakta lite på avstånd.🙂

  4. Lena said, on juni 8, 2011 at 22:02

    VAD TROR DU OM DUBBELTRAST?
    Den ska ha vita/ljusa vingundersidor, som bara finns hos björktrasten fö.
    Jättesvårt, jag är mycket osäker.

  5. photoimagine said, on juni 10, 2011 at 21:47

    Preliminärt säger vi dubbeltrast, men jag har ingen aning faktiskt!


Kommentera

