Photo Imagine

Svarten

Posted in Foto, Natur, Photography by photoimagine on maj 26, 2011

som jag stötte på idag ute på Sandemar

är den första för i år

Påminner om den här  >>

_

_

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kersti said, on maj 26, 2011 at 22:41

    Fin bild på ett djur som jag tycker är lite läskigt.

  2. Znogge said, on maj 27, 2011 at 14:03

    Vacker bild men jag hade inte velat möta den. Allt som slingrar sig är inte i min smak…

  3. Lena said, on maj 27, 2011 at 21:09

    Jag är imponerad av designen på honom. 🙂
    Men är inte road av att möta honom…

  4. photoimagine said, on maj 27, 2011 at 21:42

    Har stor respekt för huggormen, men lyfter gärna kameran om/när den dyker upp.

    🙂

  5. Jenny Mo said, on maj 27, 2011 at 22:00

    Vacker… men farlig. 🙂


Kommentera

