Photo Imagine

Små grodorna

Posted in Foto, Grodor, Photography by photoimagine on april 12, 2011

är lustiga att se

Kanske inte alla tycker så

_

_

_

_

_

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny Mo said, on april 12, 2011 at 16:43

    Söta är de ju.🙂 Första bilden är riktigt fin.🙂

  2. Lena said, on april 12, 2011 at 18:12

    Dolda prinsar?
    Rätt gullig så här också!🙂

  3. Barbro Weismann said, on april 12, 2011 at 20:46

    Vi hade en trädgårdsdamm för karpar på Lidingö. På våren lekte grodorna i dammen. Jag önskar jag filmat detta.

  4. Barbro Weismann said, on april 13, 2011 at 9:12

    Man får kyssa många grodor innan man hittar prinsen.

  5. Jenny Mo said, on april 16, 2011 at 19:41

    Joho, de är väl iof inte så roliga att ta i, men att fota – absolut roliga🙂

  6. luffsman said, on april 17, 2011 at 20:07

    Måste säga att det är vackra naturbilder du tar. Men jag är lite nyfiken på din utrustning. Är det ett macro-objektiv som du använder?

  7. photoimagine said, on april 17, 2011 at 21:49

    Tack Luffsmann!

    Nej, jag använder inte macro. Vad gäller grodbilderna har jag använt Canon 17-40 mm förutom första och sista bilden då jag fotat på lite längre avstånd med ett Canon tele 400 mm.

  8. luffsman said, on april 20, 2011 at 8:45

    Man tackar!

    För jag har nämligen mer eller mindre precis upptäckt fotografi som hobby och har naturbilder närmast hjärtat. Så det var därför som jag undrade lite🙂

    Tack för svaret!


Kommentera

