Photo Imagine

Tre Tranor

Posted in Foto, Photography, Svartvitt, Tranor by photoimagine on mars 30, 2011

gav sig ut på isen

vid Spirudden, Åva


Nu har de anlänt

För att dansa in våren måhända

_

_

_

_

_

_

_

_

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on mars 31, 2011 at 16:15

    Välkommen tillbaka – du och tranorna!
    I morgon åker jag till tranorna vid Hornborgarsjön!
    Trevlig helg!
    Lena

  2. Kersti said, on mars 31, 2011 at 18:09

    Härligt med tranor. Våren är verkligen här.

  3. Miklos said, on mars 31, 2011 at 22:08

    Underbara bilder, fantastiskt kul att tranorna är här, men nu när jag tittar ut genom fönstret och ser dom enorma snöflingorna dansa förbi gatubelysningen så känns det som att det är långt kvar till vår.

  4. Barbro Weismann said, on april 8, 2011 at 16:59

    Tror du dom är kvar eller dragit vidare. Vilken tur du hade som lyckades fånga tranorna på bild. Har du sett några bävrar vid Åva. Sett spår av Bävrar i somras vid Ramsjön.

  5. photoimagine said, on april 8, 2011 at 17:20

    – Tack Lena och jag är säker på att du såg minst en trana vid Hornborgasjön!

    – Det har du helt rätt i, Kersti!

    – Hej Miklos! Snöflingorna envisas, men snart är det barmark.

    – Barbro, jag såg tranor senast idag ute vid Åva. Har inte varit vid Stensjön på länge, men idag var jag där och på vägen dit vid sjön till vänster hade bävrarna gått loss på en massa träd, men jag har ännu inte sett någon.

  6. Katja said, on april 17, 2011 at 13:24

    Bildserien på tranorna på isen tyckte jag mycket om.
    Tranbilder utöver det vanliga.
    //Katja


Kommentera

