Photo Imagine

Domherren

Posted in Fåglar, Foto, Photography by photoimagine on februari 9, 2011

Lågmäld

Högtidlig

_

_

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kersti said, on februari 9, 2011 at 18:31

    Fin fågel. Jag har inte sett en domherre på flera år. Vi har nog olika vanor de och jag.

  2. Lena said, on februari 9, 2011 at 21:58

    I år har jag haft flera på min fågelmatning och jag har sett några rätt nära bebyggelse här i Botkyrka.
    De är verkligen praktfulla fåglar!

  3. Miklos said, on februari 11, 2011 at 23:12

    Domherrar är så vackra fåglar, snyggt fotat och vackert ljus🙂 Trevlig helg!

  4. Jenny said, on februari 13, 2011 at 19:54

    Underbara bilder, så vackert fågel det där!🙂

  5. Barbro Weismann said, on mars 7, 2011 at 5:33

    Vi har haft gott om domherrar vid vår fågelmatning i år.
    Vi bor i Vendelsö.


Kommentera

