Photo Imagine

Sidensvans

Posted in Bilder, Fåglar, Foto by photoimagine on november 10, 2010

_

_

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on november 11, 2010 at 0:03

    En av våra vackraste fåglar, tycker jag!

  2. Miklos said, on november 11, 2010 at 21:52

    Sidensvansen är en mycket vacker fågel, jag hoppas jag får tillfälle att fota dom jag med någon gång🙂

  3. Znogge said, on november 13, 2010 at 18:36

    Wow, säger jag bara!

  4. Antonia said, on december 4, 2010 at 13:49

    Jag gillar särskilt den sista bilden där fågeln ska flyga i väg.


Kommentera

