Photo Imagine

Mitt i naturen

Posted in Bilder, Fåglar, Foto, Höst, Photography by photoimagine on oktober 25, 2010

_

_

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on oktober 25, 2010 at 23:12

    Sötast bland söta! 🙂 är den lilla stjärtmesen!

    Ang Mitt i Naturen så titta på TV på torsdag kväll!

    Då kommer Rapphönor med och jag är en av dem!

  2. photoimagine said, on oktober 26, 2010 at 18:24

    Då ska jag kolla kl 20.
    Tack för tipset!

  3. Lena said, on oktober 26, 2010 at 21:34

    Roligt att du ska titta! 🙂
    17 min in i programmet kommer först Gigi och Eva som har skrivit en bok om fågelskådning. Sen kommer visst några rapphönor i flocken…

  4. Znogge said, on oktober 30, 2010 at 12:19

    Fågeln är helt bedårande!

    Trevlig helg.

  5. Kersti said, on oktober 31, 2010 at 0:39

    Den lila fågeln är fantastisk. Ser ut som en sån där garnboll man gjorde som barn med hjälp av två kartongskivor och massor av garn.

  6. Barbro Weismann said, on november 1, 2010 at 10:06

    Det var en söt stjärtmes de brukar komma i en flock till fågelmataren. Jag försökte få en bild på en stjärtmes, men inte så skarp och fin bild som din. Jag tänkte lägga en länk till dig från min hemsida om det är okey. Ska titta på bilder på hästar också för du har tagit många fina bilder. Tack för titten
    Barbro


Kommentera

