Photo Imagine

Havsörn

Posted in Bilder, Foto, Havsörn, Natur, Photography by photoimagine on oktober 14, 2010

Bakom trädet mellan de oranga bladen skymtar den första.

Därefter ser jag ytterligare tre svävandes i cirklar mot den klarblå himlen.

_

_

_

_

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Miklos said, on oktober 18, 2010 at 19:22

    Mäktiga fåglar våra kungsörnar, det är fantastiskt att se dom och en ära att få med dem på bild. Snyggt fångat!

  2. Jenny said, on oktober 29, 2010 at 20:02

    Härligt, härligt, alla dessa vackra örnar…😀 Fina foton!
    Tänk, jag fick ett teleobjektiv av min make idag. Visserligen beggat, men nu kanske även jag får fota lite fåglar framöver.😉

  3. Barbro Weismann said, on november 6, 2010 at 5:35

    Jag har lagt en länk till dig på min hemsida. Helt underbara fågelbilder. Hoppas det är OK.

  4. photoimagine said, on november 6, 2010 at 14:52

    Det är helt ok BW!


Kommentera

