Photo Imagine

Britta Persson

Posted in Bilder, Britta Persson, Foto, Musik by photoimagine on september 9, 2010

Vem är Britta Persson?

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on september 10, 2010 at 9:13

    En riktigt bra låt med en härlig röst och kul video, men jag undrar om de verkligen stångas så mot varandra? Ser lite ”Aj” ut… Eller är det trickfilmat?
    🙄

  2. Antonia said, on september 10, 2010 at 13:54

    Ja, vem är hon. Hörde en reportage med och om henne. Jag gillar musiken hon gör men namnet är inget som kommer slå stort. Trots att jag hörde reportagen i förgår så kopplade jag inte alls, trodde att bilderna var bilder från en politikers ungdom…

  3. Jenny said, on september 18, 2010 at 18:11

    Aldrig hört, aldrig sett. Skön låt men jag stör mig på hennes uttal… haha.


Kommentera

