Photo Imagine

Ögon

Posted in Bilder, Foto, Photography by photoimagine on juli 30, 2010

ett instrument för kontakt och seende

Öron

för lyssnande och hörande

_

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jörgen Håkansson said, on juli 30, 2010 at 16:10

    Blev snabbt förälskad i bild nummer två. Ettan är dock väldigt bra den med..

  2. Lena said, on juli 30, 2010 at 21:49

    Hur kan man bli så sööööt!🙂

  3. Jenny said, on juli 31, 2010 at 0:01

    Underbart, underbart, underbart!😀 Vi såg tre kronhjortar ikväll (förutom det andra) men de ville inte alls komma nära nog för att bli plåtade. Inte som ditt/dina fina rådjur!😀

  4. Miklos said, on augusti 1, 2010 at 21:01

    Fantastiskt vackra bilder båda två! Härligt att komma så nära🙂 Rådjur har så vackra ögon🙂

  5. wendla said, on augusti 3, 2010 at 15:08

    Vackert! :0)

  6. Antonia said, on augusti 7, 2010 at 17:34

    Och jag är förtjust i den första bilden.
    Och kommer ett ledsen minne över mig, då jag missade chansen att fota en liten rådjursunge i somras. Jag har ju ingen stor tele.
    Men var ute i skog. Och såg en fin liten blomma som jag ville knäppa bredvid en liggande trästam. Men vinken var inget vidare och jag tog ett steg åt sidan. Och där låg en liten rådjursunge, som självklart blev varse av min steg och sprang sin väg utan att jag kunde fånga henne på bild. Jag stod bara en meter ifrån henne. Hon låg där och sov tror jag.
    Buhuuu….😦


Kommentera

