Photo Imagine

Blomster

Posted in Bilder, Blommor, Foto, Midsommar, Natur by photoimagine on juni 23, 2010

i all sin prakt där dom står vid dikesrenen

Inte nog med det – på andra sidan vägen finns jordgubbarna

Fotografera blommor och äta jordgubbar – vad mer behöver man en strålande junidag…

Det är fullbordat

_

_

_

_

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on juni 23, 2010 at 22:18

    Lupiner!
    Så vackra.🙂
    Något att lägga under kudden på midsommarafton för den som inte hittat sin prins eller prinsessa?

  2. 3pa2 said, on juni 23, 2010 at 22:32

    Min favoritblomma bland sommarblommer som jag önskar jag haft i min trädgård……..
    Bra fångat med underbart ljus

  3. Kia said, on juni 24, 2010 at 17:40

    De är så vackra där de står och så vackert avbildade.
    Expertisen anser dock att de är en fara för våra andra sommarblomster,
    de tar över och kväver andra arter.Fast de trivs inte överallt
    som tur är kan man ju då säga.
    Jag gillar dom dock, och i Sortunda finns en hel åker full med dem.Jag
    tror tom att de får EU bidrag för att hålla dem där.

  4. Lena said, on juni 24, 2010 at 17:50

    Har du sett fågelfotografi- och fågelkonstutställningen i Kulturhusetr vån. 5?
    Om inte så hoppas jag du får tillfälle att se den.
    Den är gratis.

  5. photoimagine said, on juni 24, 2010 at 23:10

    Tack till er och tack för tipset!

  6. Hanneli said, on juni 27, 2011 at 17:10

    Lupiner är sååå vackra.


Kommentera

