Photo Imagine

Ett till synes

Posted in Bilder, Foto, Photography by photoimagine on juni 21, 2010

genuint svenskt par – Olle och Eva

Från Ockelbo

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on juni 21, 2010 at 22:10

    Jag blir glad av dem!
    Väl värda medalj av kungen!
    Pappans tal var så bra!

  2. Kia said, on juni 22, 2010 at 20:23

    De ser väldigt trevliga ut på bild, både på foton och i T:v sändningen. Håller med Lena angående pappans tal, och de är väl förtjänta en medalj för att de med bravur fann sig så väl tillrätta i det sällskapet.
    Fast egentligen ska väl du Imagine också ha en medalj dels för dina fina foton och dels för att även du fanns på plats.
    Jag köpte alla bilagor på Söndagen för att se om jag kunde känna igen just dina foton, jag läste även alla fotografers namn.
    De flesta foton från bröllopet är dock i mina ögon snarlika, så det gav mig inget svar, och det är bara bra för annars kanske ”förtrollningen” bryts och det vore synd.

  3. Znogge said, on juni 23, 2010 at 16:46

    Stolta färldrar och med all rätt!


Kommentera

