Photo Imagine

Fler bilder från gårdagen

Posted in Bilder, Bröllop, Foto, Photography, Sverige, Victoria och Daniel by photoimagine on juni 20, 2010

Fler bilder på Victoria och Daniel i förra inlägget!

_

_

_

_

DN

SvD

Newsmill

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nygifta i bilder « IMAGINE said, on juni 20, 2010 at 13:27

    […] fler bilder från gårdagen i senaste […]

  2. Jenny said, on juni 20, 2010 at 22:28

    Herrn lär ju ha stått i pressbåset, det ser jag på fotona😀 Härligt. (då finns du säkert med någonstans på alla tv-bilder också, mohaha!) Kalasbra bilder, finns inget mer att säga egentligen. Klockrena, och så detta vackra par. Underbart🙂

  3. Miklos said, on juni 22, 2010 at 9:16

    Vilka kanon bilder du fått till! Som Jenny säger så misstänker jag att herrn stod i pressbåset😉 fotona skvallrar om det! Följde händelserna på tv, det var riktigt vackert. Grattis till riktigt imponerande bilder🙂

  4. photoimagine said, on juni 29, 2010 at 23:02

    Jenny o Miklos, tycker inte om att stå i pressbås. Rör mig hellre fritt, så ock denna gång.

  5. Barbro Weismann said, on juli 8, 2010 at 23:15

    Underbara bilder! Jag nöjde mig att fota bilderna från TV utsändningen, men det är ju något helt annat och ganska dålig kvalitet på mina bilder.


Kommentera

