Photo Imagine

Fasansfullt

Posted in Bilder, Fåglar, Foto, Natur, Photography by photoimagine on maj 26, 2010

och färggrant

på ängen

_

_

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on maj 27, 2010 at 11:05

    Ja fasansfullt fin fasan.😀 Fotade igår med men med fel glugg (macrot) så det var en liten färgklick i den gröna stora skogen.

  2. Miklos said, on maj 27, 2010 at 14:56

    Oj vilka kalasbilder! Underbara färger och krispig skärpa dessa vackra bilder tackar vi för🙂

  3. Kia said, on maj 27, 2010 at 17:17

    Så underbart vackra foton, ja rentav fasansfullt vackra.
    Svensk sommaridyll i bästa bemärkelse.

    Här bröts den idyllen för en stund under eftermiddagen, då en sparvhök tog
    en Pilfink som skrovmål.
    Det blev ett fasansfullt liv på de andra fåglarna då de varnade varandra, denna hann dock inte undan.

  4. Lena said, on maj 27, 2010 at 22:43

    Vilken skärpa i de vackra bilderna, TACK för fasanerna.

    I en fågelbok läser jag att fasantupparna sitter i träden på kvällarna.

    Jag såg en sådan syn då jag väntade på bussen vid ICA-Maxi i Botkyrka helt nyligen. Jag förstod inte direkt vad jag såg…
    🙂


Kommentera

