Photo Imagine

Inbjudan

Posted in Bilder, Bohuslän, Foto, Fotografi, Natur, Photography by photoimagine on maj 23, 2010

till Bohuslän

”Kom ut och lufta vinterdävna tankar,
på stigar vindlande i berg och myr…”

_

_

11 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kia said, on maj 23, 2010 at 14:42

    Så har du gjort det igen IMAGINE,
    förvandlat en gråmulen ruggig dag till idel Solsken.

    Du är helt fenomenal och dina bilder det vackraste som finns.

    Dessutom som grädde på moset, det fina filmklippet från Bohuslän.

    Jag kan bara säga TACK för den fina PINGST du givit mig
    och andra som här tittar in. / Kia

  2. photoimagine said, on maj 23, 2010 at 14:46

    En gråmulen dag, men desto fler solar på ängen.
    Tack för den fina kommentaren från dig, Kia!

  3. Jenny said, on maj 23, 2010 at 14:54

    Bohus…? Nä, jag stannar hellre i Sörmland, här finns det också maskrosor och violer😀

  4. photoimagine said, on maj 23, 2010 at 15:06

    Men ingen sill!🙂

  5. Lena said, on maj 23, 2010 at 16:16

    Vilken tur att jag tackade ja till Bohuslän och var där en stund!
    Är det du imagine som har filmat detta underbara bildspel?
    Sååå fiiint!

    Maskrosor och violer gläder hela Sverige, ser jag!🙂

    TAAAACK!

  6. photoimagine said, on maj 23, 2010 at 16:43

    Det är inte jag som gjort bildspelet, Lena.
    Västkusten och Bohuslän är vackert och inbjudande och Taube kunde besjunga även denna del av vårt land.

  7. Lena said, on maj 23, 2010 at 17:38

    Min man har tittat på dina bilder och påpekade att du ibland får in typiska fågelbeteenden.
    T ex svanarna fotade du under en parning. (Men det kanske var bara jag som inte begrep!)🙂
    Man lär så länge man lever…

  8. Kia said, on maj 23, 2010 at 18:21

    Ha, ha Lena, där ser du hur lätt det är.
    Svansex eller penningpung, spelar ingen roll
    ibland fastnar man och kan ej se vidare. / Kia

  9. Lena said, on maj 23, 2010 at 18:43

    Kia! Min kommentar om svanarna var nackmassage! 🙂 Hi, hi!

  10. Miklos said, on maj 23, 2010 at 21:14

    Såg fint ut i bohus men jag är och förblir sörmlänning i hjärtat🙂

  11. photoimagine said, on maj 24, 2010 at 10:59

    Ja, tänk så det kan bli…🙂


Kommentera

