Photo Imagine

Jag har hört

Posted in Bilder, Foto, Photography, Rolf Wikström by photoimagine on maj 22, 2010

om en stad ovan molnen

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on maj 22, 2010 at 8:51

    PINGST!
    TACK för lite andlig musik.
    Anna-Lena Löfgren har lämnat det jordiska livet.
    Jag tänker på henne när jag lyssnar…

    Trevlig pingsthelg!

  2. Kia said, on maj 22, 2010 at 9:28

    TACK IMAGINE jag är hänförd i dubbelbemärkelse! Kia

  3. madonnan said, on maj 22, 2010 at 9:38

    Det ser fint och underbart ut.
    Ett vackert och hedrande inlägg!

  4. photoimagine said, on maj 22, 2010 at 9:51

    Visste faktiskt inte att A-L L var död. Jag lade in bilden, som jag tog en kväll i veckan, och musiken den gångna natten.
    Då passar det ju bra att hedra henne på detta sätt.

    Tack till er och trevlig pingst!

  5. Miklos said, on maj 22, 2010 at 13:26

    Underbar solnedgångsbild Imagine! Så vackert så vackert 🙂

  6. Antonia said, on maj 22, 2010 at 16:18

    Ser nästan ut som en …..glömde orden (vinterfenomen,)
    Häftig bild.

  7. Jenny said, on maj 22, 2010 at 17:16

    Vackert foto. Oavsett anledning är den väl värd att visa, och se, och drömma sig bort till.

  8. Birgitta Alvskogen said, on maj 22, 2010 at 19:49

    Ödesmättat…men så vackert

  9. Antonia said, on maj 30, 2010 at 17:08

    Norrsken. Tog en vecka att komma på namnet. Börjar nog tappa minnet.
    Bilden är som en vårnorrsken 😉
    Iallafall påminner den mig om norrsken.


Kommentera

