Photo Imagine

Tidig morgon

Posted in Balingsta, Bilder, Fåglar, Foto, Natur, Photography by photoimagine on maj 21, 2010

Långnäbben står där orörlig

I det varma morgonljuset

Sjön Orlången ligger blank

Återigen gryr dagen…

_

_

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. photoimagine said, on maj 21, 2010 at 23:03

    Enkelbeckasin mitt tips.
    Kan dä va nåt, Lena?

  2. Lena said, on maj 22, 2010 at 8:41

    Jag sitter med fågelböcker framför mig.
    Jag tror du har rätt.
    Ska låta någon mer erfaren titta på bilden.
    GRATTIS till en ny fågel!!!🙂
    Återkommer!

  3. Kia said, on maj 22, 2010 at 9:16

    Vad roligt det här är, jag går återigen i skola på lördagar.

    Det var väl Alf Robertsson som sjöng eller?

  4. Lena said, on maj 22, 2010 at 10:15

    Enckelbackasin får godkänt!🙂

  5. photoimagine said, on maj 22, 2010 at 11:09

    Kia!
    Fred Åkerström var det så vitt jag vet, för du syftade väl på ”Återigen gryr dagen…

    Lena!
    Den långa näbben och det mörka kindstrecket fick mig att tro, men det kunde också varit Röd eller Grönbena typ, som jag först trodde innan jag skådade närmare i ”Nya fågelboken” (Limby!)

    Godkänt! Yes !! Gäss !!🙂


Kommentera

