Photo Imagine

Den röda ladan

Posted in Ågesta, Bilder, Fåglar, Foto, Natur, Photography by photoimagine on maj 8, 2010

speglar sig och färgar vattnet såsom av blod

Den nedgående kvällssolen dröjer sig kvar vid horisonten

Därför blev det en hel del bilder på måsarna den där kvällen

_

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kia said, on maj 9, 2010 at 11:01

    Dina ord är ren poesi och…

    Det första fotografiet, är vår sinnlighet.
    Som för en stund återspeglar sig i vattnet , för att sedan mjukt skölja över oss och omsluta oss igen.
    – Något så underbart VACKERT… / Kia
    .

  2. Lena said, on maj 10, 2010 at 7:03

    Undernara mås-bilder!

    Igår, på Fågelskådningens dag, var jag i skärgården med ett stort gäng med båten Josephine.
    Det var första gången med den båten för mig.
    Det var en fågelresa, alla arter ropades ut, det blev 66 arter under dagen.
    Höjdpunkten var nog 7 havsörnar som lyfte samtidigt.
    Jag är helt snurrig av alla fåglar idag.
    Tyvärr var du inte med och fotade och min kamera ger inte rättvisa åtbilderna.
    En dag kostar 500 kr, jag åt lunch och man fick också fikabåde på fm och em.
    Det är två sådana resor närmsta tiden, jag ska åka i juni.

    Min blog visar en orm…liten en.

    Se Stofs hemsida om Josephineutfärder.

    Vid ett tillfälle flög ett stort gäng tordmular rakt mot oss…

    TACK för de underbrara måsarna!


Kommentera

