Photo Imagine

Miss Li

Posted in Bilder, Foto, Gatufoto, Miss Li, Stockholm by photoimagine on maj 2, 2010

med flera framför kameran den första maj

Efter att mestadels ha fotat djur och naturmotiv under vintern kan det vara behövligt att som omväxling också ta lite bilder av folk på stan

Demonstrerade gjorde jag inte

Håller inte på med sånt

Imagine all the people…

_

_

_

_

_

_

_

_

_

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on maj 2, 2010 at 1:13

    Vilka härliga bilder. Gillade speciellt den på de gamla damerna – vacker!

  2. Lena said, on maj 2, 2010 at 9:15

    Alla är vackra på olika sätt.
    Lena

  3. Kia said, on maj 2, 2010 at 9:40

    Jag håller med, alla är vackra på olika sätt.
    Men den tjejen i klockhatt gillade jag, hon hade dessutom ett litet barr? på hatten.
    Naturbarn…
    Den mörka unga tjej med svart hår, smink och röd rosett var häftig och snygg.
    Jag antar att hon var och demonstrerade.Kul…

    Där jag bor finns det två damer, som alltid går tillsammans och uträttar sina ärenden.
    Det ser så genuint ut.

    Jag gillar Miss Li, har gjort ända sen hon uppträdde första gången i ngt morgonprogram.
    Hon kom då med ngt nytt och fräscht.

    Vackra människoporträtt blev det!
    .

  4. Per Stromsjo said, on maj 3, 2010 at 21:41

    Konserter är inget dumt tillfälle att fotografera folk och inte nödvändigtvis just på scenen då. Jag gillar #3 bäst, med olika grad av skärpa på ansiktena.

  5. Kerstin Kullander said, on maj 15, 2010 at 10:14

    Säger vad jag alltid har sagt…Du är en fantastisk fotograf Imagine ……


Kommentera

