Photo Imagine

I buskaget

Posted in Ågesta, Bilder, Fåglar, Foto, Natur by photoimagine on april 24, 2010

Bakom en gren

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonym said, on april 24, 2010 at 21:56

    Bedårande, jag blir stum av lycka. Vilken sötnos! TACK!!!!!
    🙂

  2. Jenny said, on april 24, 2010 at 23:11

    Onej, vilken underbart söt rackare! 😀 Ser ut som om h*n spanar in mig 😉

  3. kia said, on april 25, 2010 at 9:29

    Åh, så vacker han är där han sitter, denne lille välsignade fågel var även på besök hos mig igår.,
    Det har bara hänt en gång tidigare.
    -Så nu lyfter jag blicken mot horisonten och väntar…
    – Kråkan talade till mig igår och då från sitt inre.
    -Ock så är det ju! Så inbillning, fantasi, känslighet
    verklighet eller Magi, det spelar ingen som helst vilket,
    guidningen fungerar och resultatet är lysande!
    Stort Tack / Kia

  4. Barbro Weismann said, on maj 5, 2010 at 21:48

    En rödhake har du fångat på bild. Det är min favoritfågel.


Kommentera

