Photo Imagine

En sötnos

Posted in Ågesta, Bilder, Foto, Natur, Orm by photoimagine on april 18, 2010

överraskade mig idag när jag kom gående på den lilla grusvägen i Ågesta

Den svarta huggormen

Modell större

Hade inget måttband med mig, men ca 1 meter lång där den låg och solade vid vägkanten

11 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sam Zodiac said, on april 19, 2010 at 7:47

    Wow..!
    Det var en krallig orm du fångat på bild!
    Jag förmodar att teleoptiken kom till användning..? 😉
    Eller i alla fall att du använde zoomfunktionen…
    Ha det gott, Imagine!

  2. Jenny said, on april 19, 2010 at 10:24

    Oj vilken läskig tjockis! Jag gillar inte ormar, även om jag lyckats plåta några snokar och kopparormar vid tillfälle, men de känns betydligt fredligare än den där saken du hittat. *rysa*

  3. Anonym said, on april 19, 2010 at 12:40

    Tom spädbarn som inte lärt sig vara rädda för ormar är det.
    Läskig!

  4. Kia said, on april 19, 2010 at 20:04

    Åh,fy så läskigt stor den var. Mina armar räckte nästan inte till, jag ville hålla pc:n så långt ifrån mig som möjlig och tvekade i det längsta innan jag öppnade fönstret till detta inlägg.
    Men då dina fotografier är så otroligt vackra , så jag kan ju inte låta bli att titta in.

  5. Miklos said, on april 19, 2010 at 22:50

    Herre jösses vilken bamsing till orm! All respekt till dig, gäller att ha några kilo is i magen för att inte göra på sig i en konfrontation med en stor, lång och svart huggorm. Riktigt snyggt fotat imagine 🙂

  6. Barbro Weismann said, on april 20, 2010 at 11:10

    Det är så man tappar andan av skräck och beundran för din fotokonst.

  7. Lena said, on april 20, 2010 at 19:29

    Och så ligger han kvar här… 😦
    Vågar man gå hit igen?

  8. Znogge said, on april 21, 2010 at 17:23

    Tur vi har ormfritt söderut! Men bilderna är mycket bra.

  9. Anneli - A'la Foto said, on april 21, 2010 at 22:02

    Jäklarns! Jag är inte rädd för ormar men dina bilder gör att jag kommer få mardrömmar i natt! Så otroligt läckert fångat och han ser riktigt otäck och ilsken ut! Stor dessutom! Oj!! Faktiskt lite av ett drömmotiv för mig kom jag på nu!

  10. Kerstin Kullander said, on april 30, 2010 at 12:09

    som sagt var blev jag otroligt imponerad av dina ormbilder Imagine 🙂

  11. Svarten « IMAGINE said, on maj 26, 2011 at 22:30

    […] Påminner om den här  >> […]


Kommentera

