Photo Imagine

Håll rent i naturen!

Posted in Bilder, Foto, Natur by photoimagine on april 11, 2010

Att dra ut dammsugaren är väl att ta i.

Städa kan man göra med måtta.

Om någon ändå skulle få för sig att göra rent hus – i skogen – så ta gärna med maskinen hem igen…

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena said, on april 11, 2010 at 23:24

    Vad ska man säga?
    Dina egna kommentar är jättebra!

    Ha en fin vecka själv!

  2. Jenny said, on april 12, 2010 at 1:18

    Oj det var udda, har nog aldrig sett en dammsugare så långt från hemmet😉

  3. Jörgen Håkansson said, on april 12, 2010 at 10:23

    Hittade en dammsugare på 18m i kåreviken på tjörn engång, ingen kamera med den gången så jag kunde dokumentera händelsen.

    Tycker det är väldigt märkligt att folk orkar släpa med sig allt konstigt ut och slänga i vår natur, men dom orkar inte släpa det till sopstationerna som borde vara minst lika jobbigt. Eller lättare kanske, då samvetet är renare då🙂

  4. Kia said, on april 12, 2010 at 20:04

    I skogen där jag bor finns en brun skinnsoffa och en matcande fåtölj, prylarna kanske tillhör skogstrollen.Det har till och med funnits spisar och kylskåp där.
    Jag har idag varit till min kvartersbutik och lämnat en hel papperskasse full av tomburkar och flaskor som jag hittat på mina skogsrundor.
    Så det är inte bara fåglar ,andra djur och natur man ser på sina rekreationsturer utan även stormarknader om än i mindre format.


Kommentera

