Photo Imagine

Carl XVI Gustaf

Posted in Bilder, Carl XVI Gustaf, Foto by photoimagine on mars 23, 2010

Titta in i kameran!

Kisa lite mot solen!

Inga händer i rockfickorna, tack!

Ett litet leende kan konungen kosta på sig – så där ja!

Tack för fotosessionen!

SvD

Tillägg: Calle Gustaf ser nog fram emot att bli morfar så småningom och för att göra en övergång till mig själv, kan jag berätta att jag blev morfar strax efter jag under eftermiddagen lagt upp bilderna på kungen. Skillnaden mellan Calle och mig är att jag redan är morfar – flera gånger om. Farfar också för den delen, så visst kan man kalla sig för Kung – utan att bo i slott!

Grattis Karin, Rikard och Vincent!

12 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on mars 23, 2010 at 17:59

    Grattis till småttingarna! 🙂 alla och den nya också såklart 🙂 Han börjar se lite till åren ut vår käre konung, blir nog bra med lite nya prinsar och prinsessor även i de kungliga slotten. 🙂

  2. photoimagine said, on mars 23, 2010 at 18:36

    Tack Jenny och jag håller med dig i det du säger!
    🙂

  3. Helena/Bildbloggerian said, on mars 23, 2010 at 21:21

    Då får jag väl ta och gratulera hovfotografen till morfarskapet! 🙂

  4. photoimagine said, on mars 23, 2010 at 21:25

    Hovfotograf är tveksamt – morfarskapet är klockrent.
    Tack, Helena!
    🙂

  5. Lena Johansson said, on mars 23, 2010 at 21:46

    Visst är det roligt med småbarn!
    Så hoppas Kungen också får barnbarn!

  6. Kia said, on mars 23, 2010 at 21:49

    Jag får gratulera till det nya barnbarnet, livets efterrätt eller hur?
    Det är som vanligt bara att bocka och buga, dels för dina vackra bilder och att du dessutom delar med dig. / Kia

  7. photoimagine said, on mars 24, 2010 at 9:53

    Lena, det får vi hoppas!

    Tack, Kia!

  8. Munin said, on mars 25, 2010 at 20:51

    Grattis till barnbarnet! Våran konung börjar se lite till åren ut men snart får väl även han bli morfar och luta sig tillbaka och ta det lungt när Victoria tar över.

  9. photoimagine said, on mars 26, 2010 at 13:14

    Tack Munin! Luta sig tillbaka var rätta ordet.

  10. Kerstin Kullander said, on mars 26, 2010 at 18:58

    Grattis Imagine 🙂

  11. photoimagine said, on mars 26, 2010 at 19:09

    Tack för det, Kerstin!

  12. Gerd said, on november 4, 2011 at 8:32

    Hur lyckas man att ta bilder på kungen? Ser ut som han poserar bara för dig 🙂


Kommentera

