Photo Imagine

Att vara objektiv

Posted in Bilder, Fåglar, Foto by photoimagine on mars 14, 2010

Den här gluggen brukar jag använda när jag fotograferar fåglar, om dom nu vill vara med på bild.

Objektiv i all ära – utan kamera blir det inga bilder alls kan jag tillägga.

Under OS i Vancouver delade Canon ut kaffemuggar vilket ni kan läsa om här.

Trevlig söndag!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on mars 14, 2010 at 20:03

    Den gluggen gör ett fint fotojobb tillsammans med dig!
    Bofinken Knut tycks hålla med🙂
    Jag har fotat fåglar i helgen men kommer dem inte så nära.Synd, för jag har hittat strömstarar nära där jag bor.


Kommentera

