Photo Imagine

Den här dollarsedeln

Posted in Bilder, Foto, Illuminati, Konspiration by photoimagine on mars 3, 2010

har legat ihopvikt i min slitna plånbok sedan min senaste USA-resa 2004. Gjorde en liten rensning bland kvitton och annat överflödigt och plockade fram sedeln och ser symbolerna som är och har varit föremål för många teorier – eller konspirationsteorier om ni så vill.

Ni kan själva googla på Illuminati om ni är intresserade. En sak är säker – världen är inte alltid vad den ser ut att vara, men det tillkommer var och en att ta reda på vad som är illusion och vad som är verklighet.

_

_

”I never saw a purple cow
I never hope to see one
Anyway I´ll tell you this
I rather see than be one”

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on mars 3, 2010 at 9:29

    Jag har läst av nyfikenhet och Illuminati-tänket möter jag för första gången här.
    Nya kunskaper för mig.
    Jag som tror mig vara rätt fri i tanken kanske inte är det…😦
    Svårt!

  2. Munin said, on mars 7, 2010 at 20:11

    Det finns många teorier och konspirationsteorier, man kan ju bara spekulera kring varför dom har ”det allseende ögat” inpräntat i sina dollarsedlar, vidare varför det är uppepå en pyramid och vidare varför det påminner om illuminati, jag tror att man gör bäst i att inte gräva ner sig allt för djupt i alla dessa saker, finns risk att man kan bli galen för mindre😛


Kommentera

