Photo Imagine

Kanske

Posted in Bilder, Foto, Vinter by photoimagine on februari 26, 2010

_

__

__

_

denna vinterns sista snöbilder…

_

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on februari 26, 2010 at 19:28

    Kanske det, kanske… Och dripp- och droppandet gör mig lycklig!🙂

    Bra rubrik, förresten…! Här är en annan tvillingrubrik: http://blogg.aftonbladet.se/506madonnan/2010/02/kanske-1

    Trevlig helg, Imagine!

  2. photoimagine said, on februari 26, 2010 at 19:39

    Kanske – den bästa rubriken…! Lustigt! Kan användas i alla sammanhang.

    Trevlig helg på dig, Madonnan!

  3. Kersti said, on februari 26, 2010 at 23:16

    Kanske, men jag tror inte det. Ny snö på väg. Med min lilla kompaktkamera är det svårt att komma nära, jag kan verkligen sakna det. Någon gång ska jag ha sparat ihop till en men tills dess får jag hålla mig på avstånd eller komma riktigt riktigt nära men då blir det motiv som inte springer sin väg. Trevlig helg i slaskvädret.

  4. photoimagine said, on februari 26, 2010 at 23:49

    Kersti, trevlig helg till dig!

  5. Lena Johansson said, on februari 27, 2010 at 7:51

    Vackert!
    Fint med snö på mitt sportlov!

  6. Znogge said, on februari 27, 2010 at 11:48

    Kanske det ja… Men i så fall en vacker avslutning!

  7. Munin said, on mars 2, 2010 at 14:43

    Riktigt snygga bilder, den första är en klar favorit! Men nu ser det ut som att Kung Bore är tillbaka igen med förnyade krafter. Än finns det hopp om att fota vackra vinterlandskap!

  8. Kerstin Kullander said, on mars 5, 2010 at 16:22

    Den översta känns som en bild från en annan planet🙂 Mycket vackert! Var ute på en promenad idag fredag och när jag såg solen lysa på snön tänkte jag faktiskt på att än kan det komma många fantastiska vinterbilder.


Kommentera

