Photo Imagine

Släpp taget!

Posted in Bilder, Foto, Tomten, Vinter by photoimagine on februari 11, 2010

_

__

Igår gick jag igenom ett villaområde och kunde inte låta bli att ta en bild på tomten som hängde till synes livlös i en ljusslinga eller något liknande. Visserligen trivs tomtar i snö och vinter, men att hänga så där – hur kul är det…

Egentligen ska jag inte yttra mig om den där hängande tomten eftersom jag fortfarande tycker det är fint med vinter och kyla, men snart kommer vi ändå att släppa taget om vintern och välkomna våren.

Tomten får göra som han vill…

_

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Znogge said, on februari 13, 2010 at 10:48

    Personligen släpper jag gärna taget medan prognosen säger att vi får hänga i😀

  2. Kerstin Kullander said, on februari 14, 2010 at 23:56

    Tomten kanske hänger kvar där i vår också….kanske bortglömd? Hur som helst så längtar i alla fall jag till våren nu. Även om det är vackert med snö =)


Kommentera

