Photo Imagine

Blodgrape

Posted in Bilder, Foto, Frukt by photoimagine on februari 7, 2010

__

__

__

är en av mina senaste favoriter och är lika fascinerande som en månförmörkelse då månen färgas mörkröd. Dessutom ger frukten en sinnesupplevelse som lyfter både din fysiska lekamen – och din själ. Min gissning är att någon eller några av er som besöker bloggen kommer att ha smaskat i sig saften och kanske hela innehållet i en Blodgrape inom tjugofyra timmar.

Om inte, så erkänn att det vattnas i munnen när ni ser denna goda och nyttiga frukt…

__

__

En grön Kiwi är också en smakupplevelse – inte att förakta.

Nu för tiden helt i min smak…

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonym said, on februari 7, 2010 at 18:44

    vackra bilder !!!!! apelsiner äter jag så gott som varje dag !!!
    ett gott skydd i ”förkylningstider” men likväl har jag åkt på en präktig sådan !!!

    325 Olsson

  2. Jenny said, on februari 8, 2010 at 17:08

    Läskande, läskigt. Uppiggande.🙂

  3. Kerstin Kullander said, on februari 14, 2010 at 23:47

    Tack för du väckte min smak för blodgrape =)


Kommentera

