Photo Imagine

Prylar

Posted in Bilder, Foto by photoimagine on januari 28, 2010

__

__

__

som inte fyller någon funktion är jag inte så intresserad av, men vissa grejer är en tillgång och är till för att användas även om man faktiskt skulle klara sin överlevnad utan dessa maskiner.

Dell är i bruk varje dag. Den här sidan är min Startsida och från den kan jag snabbt få en överblick bl a över svenska mediers nyhetsrapportering. Det är snabbt avklarat eftersom det mesta inte är så upplyftande att läsa. Utländsk media däremot, rapporterar oftast mer seriöst om viktiga och intressanta händelser i världen som vi aldrig får ta del av i svensk media.

Dellen ger mig också möjlighet att skriva och lägga upp bilder – precis som jag nu gör – samtidigt som jag lyssnar på Studio Ett via startsidan och ut genom högtalarna. Snabbt och enkelt kan jag också kolla in i era bloggfönster och se vad ni har för er. Inte allt, men en del!

Min Dell är snäll för den fungerar klockrent! Peppar peppar…

Samsung TV:n, är inte så mycket att säga om. Ibland kan man se trevliga och sansade människor som har något att säga – ibland kan man se människor som bara vill synas och ingenting annat. Har också en fjärrkontroll så det är inga problem. Är nog mest intresserad av dokumentärer både från in- och utlandet. Debattprogram går också bra om det är ämnen av intresse. Agenda på söndagar är helt ok och lite annat smått och gott.

Hjulet med den häftiga navkapseln kanske ni trodde var min Lamborghini, men där bedrog ni er. Det är nämligen min dammsugare som inte är självgående tyvärr, men den gör sitt jobb – med min hjälp. Även om ni kanske trodde det, så är det inget lyxåk. Köpte den på ICA för 350 kr, tror jag det var.

Kameran – en kanon med C, är också en av prylarna som inte finns med på bild, men vilken av dessa två sista maskiner tror ni jag använder flitigast?

Den 28 maj 2008 var jag på väg till Hotel Sheraton för att få några bilder på Condoleeza Rice, USA:s dåvarande utrikesminister, men i stället dyker Kiss upp på samma hotell vid samma tidpunkt, så det blev i stället hårdrockstjärnor och Lamborghinis.

Håll med om att det finns likheter mellan hjulen på min dammsugare och hjulen på fartåken utanför Sheraton…

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on januari 29, 2010 at 11:02

    Ja, det var fina prylar det…som är bra att ha för att ha det gott!

    Ha en trevlig helg, Imagine.

    Tycker jag🙂

  2. Antonia said, on januari 29, 2010 at 15:27

    Man ska vårda sina prylar istället för slit och släng. Och en damsugare för 350 kr skulle jag också vilja ha. För snart behöver jag en ny på jobbet.
    Fina bilder från häftiga vinklar. Som vanligt.

  3. Znogge said, on januari 30, 2010 at 10:49

    Vackra och matnyttiga!
    Trevlig helg

  4. Jenny said, on januari 30, 2010 at 17:52

    Ingen aning om hjulen var lika då jag inte själv var där och såg dem… men prylar… det har man. För många. Och för få. När det faller på.🙂

  5. Jörgen Håkansson said, on februari 2, 2010 at 23:10

    Prylar kan vara kul, om dom kommer till nytta. Blir dom bara stående så blir dom lätt en huvudvärk🙂

  6. Kerstin Kullander said, on februari 6, 2010 at 0:49

    Du lyckas till och med att få dessa detaljer att bli intressanta🙂 Du är helt suverän!


Kommentera

