Photo Imagine

På Djurgår’n

Posted in Bilder, Fåglar, Foto, Natur, Stockholm, Vinter by photoimagine on januari 15, 2010

_

_

_

_

_

_


8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on januari 16, 2010 at 9:03

    Bedårande Ratatosk i Yggdrasil på Djurgården?🙂
    De unga knölsvanarna är inte lika snygga som mamma och pappa – ännu. Men charmiga, eller hur!
    Storskraken är en snygging, tycker jag. ”Välkammad med fett” enligt fågelboken. På väg till vad… :-))

    Stockholm är ett eldorado för fågelintresserade just nu. Själv letade jag efter en strömstare som lördag 8 januari synts på stenar nära Af Chapman, men den hade valt en annan plats dagen efter då jag var där.

    Hur vet jag? Svalan på internet håller koll.
    Så är jag med i Rapphönorna, ett nätverk av kvinnliga fågelskådare, rätt nybildat. Då får man tips på sin e-post.

  2. Znogge said, on januari 17, 2010 at 13:15

    Där var det vackert!

  3. Jenny said, on januari 18, 2010 at 12:42

    Härligt härligt, jag blir alltid så glad av dina foton.🙂

  4. Anneli said, on januari 21, 2010 at 2:01

    Korren är ju hur söt som helst! De andra bilderna är också fina och djuren på…men favvisen är ändå korren! Vilken vacker plym till svans! :O)) Fint fångat!

  5. Kerstin Kullander said, on januari 22, 2010 at 12:05

    Tack för Dina bilder, dom gör mig lugn!!

  6. Father Ben said, on januari 24, 2010 at 8:14

    Härliga vintervbilder att få inspiration från

    Father ben

  7. Per Strömsjö said, on januari 25, 2010 at 17:48

    Man anar ett visst mått av lokal oenighet i dansen där. Och snart är väl öppet vatten riktig hårdvaluta i de här kretsarna.

  8. Deercat said, on januari 28, 2010 at 9:21

    Som vanligt när jag tittar in hos dig så får jag ny inspiration och ibland en glädjekick….Tack!😉


Kommentera

