Photo Imagine

Har skottat snö

Posted in Bilder, Blommor, Foto, Natur, Sommar, Vinter by photoimagine on december 26, 2009

__________

Från arkivet hämtar jag därför några bilder från i somras

Om någon kommer ihåg hur det var

Hur det kändes

Nu är en Annan Dag

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on december 27, 2009 at 9:35

    Sååå vackert!

  2. Sam Zodiac said, on december 28, 2009 at 2:32

    Instämmer..!
    Och längtar dit igen…
    Tror inte jag är skapt för det här klimatet, riktigt..😦

  3. Jenny said, on december 29, 2009 at 13:34

    Vackra bilder du valt ut. Fjärilen är bedårande. Jo visst minns jag, också, och saknar det lite granna, men jag vill ha kallt och snö ett par veckor till. Efter min födelsedag får våren komma, det gjorde den alltid när jag var barn.😉


Kommentera

