Photo Imagine

En Blåmes

Posted in Bilder, Fåglar, Foto, Höst, Natur, Tyrestaskogen by photoimagine on november 19, 2009

kikar fram bakom ett träd. Det började bli mörkt när jag i eftermiddag var ute en sväng i skogen.

I ögonvrån såg jag någonting röra sig, men på grund av mörkret kunde jag inte se vad det var.

Brukar inte använda blixt – nu gjorde jag det och det var först på kameradisplayen jag såg vad som rörde sig mellan trädstammarna.

Nyfiken eller…?

 

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kersti said, on november 19, 2009 at 21:57

    Det blev en väldigt fin bild. Även om du inte såg bilden huvudperson förrän efteråt.

  2. photoimagine said, on november 19, 2009 at 23:48

    Tack Kersti!

  3. Lena Johansson said, on november 20, 2009 at 7:02

    Absolut gulligaste vinterfågeln!
    TACK Photoimagine½

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5mes

  4. Jenny said, on november 20, 2009 at 15:05

    Ibland får man små lyckträffar bland annars inte så genomtänkta bilder.🙂


Kommentera

