Photo Imagine

Hästar

Posted in Bilder, Djur, Foto, Fotografi, Hästar, Natur by photoimagine on oktober 27, 2009

är ett dagligen återkommande sökord på den här bloggen, vilket säkert beror på att jag då och då lägger in nya bilder – som nu – på hästar.

IMG_3322x

IMG_2978xx

IMG_3009x

IMG_5062x

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Camilla said, on oktober 27, 2009 at 20:34

    Härliga hästbilder! Jag gillar det varma solljuset på den nedersta bilden.

  2. Hussein al-Faham said, on oktober 27, 2009 at 22:10

    Hej!

    Jättevackra hästar, särskilt den sista bilden av den bruna hästen.

    Men jag älskar den vita hästen mest av alla 😉

    Tack för bilder

  3. Josef Boberg said, on oktober 28, 2009 at 10:26

    Såväl ståtliga som vackra djur, verkligen… 😉

  4. Znogge said, on oktober 28, 2009 at 16:21

    Vackra och ståtliga djur. Dessutom ett härligt ljus i dina bilder!

  5. kerstin said, on oktober 29, 2009 at 15:30

    Otroligt vackra bilder Imagine/ Kerstin

  6. Munin said, on oktober 29, 2009 at 23:25

    Väldigt vackra bilder på väldigt vackra djur. Speciellt sista bilden där färgerna är otroligt varma och härliga!

  7. Anneli said, on november 7, 2009 at 15:42

    Den sista bilden är helt ljuvlig i färgerna och ljuset! Hade öronen och hovar varit med hade det blivit en bästfavorit av hästar för mig så fin är bilden i övrigt! Sååå läcker färg på hästen och den bara glänser! Men jag har samma problem när jag fotar hästar! Jag vill komma närmare och då får inte allt plats! Men öronen bara måste få vara med hela eller bort helt resonerar jag!

    Det är härligt med hästfotografering! Det är ståtliga, vackra djur! :O))

    ha en fin helg!

  8. Paz said, on november 10, 2009 at 0:38

    Handsome animals.

    Paz


Kommentera

