Photo Imagine

Närkontakt

Posted in Bilder, Foto, Fotografi, Ufo by photoimagine on oktober 26, 2009

 

IMG_7709x

När den är som bäst

_________________

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Madonnan said, on oktober 26, 2009 at 7:58

    Vad spännande!! Vad är det? På riktigt?
    🙂

  2. photoimagine said, on oktober 26, 2009 at 11:18

    Madonnan, på din fråga är jag inte riktigt säker på svaret, men det är nog ett flygplan eftersom jag befinner mig inte långt från Arlanda…
    Har zoomat in en del så ljusen är på ett längre avstånd än vad som uppfattas på bilden.
    Därför är kanske rubriken på inlägget inte helt korrekt, men allt är ju relativt…
    Inte blev du väl klokare av det svaret, Madonnan. Inte jag heller, men fantasin kan man ju tillåta att få flöda fritt!🙂

  3. madonnan said, on oktober 26, 2009 at 18:50

    Aha🙂 😆 Då fick jag svar på min fråga!

    Det ä r nog ett flygplan, men ser definitivt väldigt mystiskt ut!

  4. Mats said, on oktober 26, 2009 at 20:58

    Läckert! Sådant här gillar jag.

    /Mats

  5. kerstin said, on oktober 29, 2009 at 15:29

    Eftersom du håller dig framme där det händer så skulle det inte förvåna mig om det är något riktigt mystiskt hihi ……

  6. Antonia said, on oktober 31, 2009 at 8:55

    Det kunde du skicka in till ufoföreningen eller till aftonbladet och skapa lite uppståndelse.😉


Kommentera

