Photo Imagine

In för landning

Posted in Arlanda, Bilder, Flygplan, Foto, Fotografi, Stockholm by photoimagine on oktober 22, 2009

 

IMG_7544x

 

IMG_7549x

 

IMG_7550x

 

i solnedgång

________________

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Znogge said, on oktober 22, 2009 at 14:50

    Hoppas du hann undan 😉

  2. photoimagine said, on oktober 22, 2009 at 14:52

    Det var på håret, Znogge! 🙂

  3. Jenny said, on oktober 22, 2009 at 17:52

    Mmm vad jag blev sugen på att resa nu! Saknar det ju… 😛 Härligt fina bilder, och du, styrman på den sista bilden fotograferar dig. 😉

  4. Munin said, on oktober 23, 2009 at 13:24

    Läckra bilder, uppmärksammade jag med att styrman höll upp en liten kompaktkamera i cockpit hehe 🙂

  5. photoimagine said, on oktober 23, 2009 at 14:19

    Jenny o Munin, upptäckte inte den där kameran förrän jag såg bilderna i datorn.
    Fotografering både från marken och luften! 🙂
    För övrigt är det ganska spännande att stå där på Arlanda. Flygsafari? 🙂

  6. Jenny said, on oktober 26, 2009 at 20:00

    Visst är det härligt med flygsafari, tänk dig då Imagine att jag inte under de 5 åren jag arbetade på Arlanda fotade flygplan en enda gång 😉

  7. Hanneli said, on juni 26, 2011 at 16:13

    Undrar om du hittat samma plats där jag stått många gånger och sett flygplanen lyfta/landa? Precis under…

  8. photoimagine said, on juni 27, 2011 at 14:42

    Har stått där några gånger och den delen av banan är enbart för landning, som jag sett det, Hanneli.
    Precis under…


Kommentera

