Photo Imagine

En man

Posted in Bilder, Foto, Fotografi, Svartvitt, Tankar by photoimagine on oktober 17, 2009

 

IMG_8266x

 

__________________

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on oktober 17, 2009 at 21:24

    Hej Imagine,

    Jag tror du har fångat bilden av en man som har upplevt oerhört mycket.

    Hoppas du har en trevlig helg🙂

  2. photoimagine said, on oktober 19, 2009 at 0:34

    Så tror också jag, Madonnan!
    Ha det bra du!🙂

  3. Hussein al-Fahan said, on oktober 27, 2009 at 13:19

    Hej

    Varifrån tog du den här bilden?

    Mannen är från Iran, tror jag. Och han gråter på grund av Imam Husseins minne, eller kanske på grund av en annan imam hos shiamuslimer🙂

    Bilden är vakcer🙂

    Ha det så bra
    /Hussein al-Faham
    http://www.aljanjafi.wordpress.com

  4. photoimagine said, on oktober 27, 2009 at 18:10

    Hej Hussein!

    Bilden är från en demonstration mot den Iranska regeringen på Mynttorget i Stockholm.

    Tack för kommentaren!🙂

  5. Hussein al-Faham said, on oktober 27, 2009 at 22:05

    Hej igen!

    Nu vet jag hahaha
    Jag trodde att han grät på grund av den siitiska imamen Hussian, för att varje gång när jag ser en iransk person som gråter, säger han eller hon att det är Ashuras minne.

    Tack så mycket för dig!
    Din blogg är jättevacker🙂
    Lycka till!

    Ha det bra
    /Hussein al-Faham
    http://www.aljanjafi.wordpress.com


Kommentera

