Photo Imagine

Ordning och reda på stan…

Posted in Bilder, Foto, Fotografi, Gatufoto, Kungsträdgården, Stockholm by photoimagine on september 30, 2009

 

IMG_2030x

 

IMG_2033x

 

IMG_2037x

 

_________________________

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mats Andersson said, on oktober 1, 2009 at 10:57

    Snyggt fångade porträtt. Inga killar man leker med😉
    – det visar i alla fall sista bilden i serien.

    /Mats

  2. Znogge said, on oktober 1, 2009 at 18:03

    Väldigt tunnhåriga båda två…

  3. Paz said, on oktober 2, 2009 at 18:21

    Nice shots. I suppose it is easier to have a bald head. My favorite is the last photo.

    Paz

  4. Kersti said, on oktober 3, 2009 at 10:28

    Jag vet faktiskt inte om jag känner mig trygg av dem. Kanske när jag ser det sista fotot.

  5. madonnan said, on oktober 4, 2009 at 17:50

    Tur de finns🙂

  6. Munin said, on oktober 7, 2009 at 15:19

    Jösses vilka biffar, man blir ju lätt nervös bara av att titta på dom där karlarna.

  7. Jenny said, on oktober 10, 2009 at 12:18

    Håller med en tidigare talare; vet inte direkt om jag känner mig tryggare bland dem. Tycker de rakade huvudena i kombination med den kraftiga kroppen ger ett ganska skräckinjagande intryck. Inte betryggande.

  8. Fotoskolan | Father Ben`s blog said, on oktober 26, 2009 at 7:31

    […] IMAGINE Proffsiga bilder […]

  9. Kulan said, on juni 14, 2012 at 11:48

    Jag som känner och anlitar dom där killarna kan säga att dom tillhör dom bästa vakterna i Sverige… softa, skön inställning, älskar att jobba med ungdomar och goda förebilder båda två. Jag gillar att dom kan luras med utseendet…

  10. stig-olof zetterberg said, on mars 12, 2014 at 16:47

    Eftersom det är vår son vill jag berätta att det är världens snällaste pojk.Men inte att leka med.


Kommentera

