Photo Imagine

”Sotis”

Posted in Bilder, Djur, Foto, Natur by photoimagine on september 8, 2009

 

IMG_3970x

 

IMG_3973x 

 

…katten som jag tidigare sett ströva omkring vid vägkanten i det gröna gräset. Den här gången stannar jag bilen och han kommer fram och jag tar några bilder. Så helt plötsligt vänder han sig om och hoppar ned i diket, kommer upp och visar stolt upp vad han har fångat.

Titta vad jag kan!

Enögd som jag är!

_________________

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on september 8, 2009 at 20:54

    Söt och duktig, bra att han inte tog en fågel 🙂

  2. Jenny said, on september 9, 2009 at 14:44

    Stackarn 😦 Hoppas han har ett hem.

  3. Deercat said, on september 9, 2009 at 15:20

    Waaaow….!!! Vilken gest katten gjorde….
    Han hämtade sin mat för att dela den med dig….Blir alldeles rörd….Tänk vad djuren visar oss som vi ibland missar… 🙂
    Och underbart att du än en gång hade kameran i beredskap…
    😉

  4. Znogge said, on september 9, 2009 at 19:59

    Vilken stolt och duktig katt!

  5. photoimagine said, on september 9, 2009 at 21:17

    Lena – Håller med dig.

    Jenny – Tror att han bor på en gård som ligger i närheten.

    Deercat – Ja, en liten uppvisning faktiskt av kissemissen.

    Znogge – En duktig jägare.

  6. kerstin said, on september 13, 2009 at 10:03

    toppenbild, ja man blir rörd av att kissen ville visa vad han fångat.

  7. Muninet said, on september 13, 2009 at 20:41

    Stackars kisse 😦 Men duktig trots avsaknaden av ett öga.


Lämna en kommentar