Photo Imagine

Stora fåglar

Posted in Bilder, Fåglar, Fiskgjuse, Foto, Havsörn, Häger, Natur, Svartvitt by photoimagine on september 4, 2009

  

IMG_4244xx

 

IMG_4248x

 

IMG_4458x

 

IMG_4460x

 

IMG_4273x

 

IMG_4277x

 

IMG_4435x

Om man åker mot Dalarö kan man svänga av mot Gålö som ligger i Stockholms södra skärgård

Precis så gjorde jag idag

Där kunde jag bland annat se Fiskgjusen, Hägern och Havsörnen

___________________

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deercat said, on september 5, 2009 at 8:20

    Häromdagen när jag var fiskade vid klubbvattnet dök fiskljusen upp. Självklart hade jag min kamera med….Och väntade och väntade…Men varje gång jag riktat in mig på en bild försvann den över trädtopparna…Som om den gäckade mig…
    Men du måste ju ha en ängels tålamod eller sanslös tur med motiven….Sedan är resten absolut skicklighet…
    Ha en fin dag….😉

  2. photoimagine said, on september 6, 2009 at 21:58

    Deercat – Det mesta är nog tur…:)och lite tålamod.
    Dom där rovfåglarna brukar vara lite luriga faktiskt och dom har dig under uppsikt…
    Ha det bra!


Kommentera

