Photo Imagine

Ännu ett möte

Posted in Bilder, Foto, Gatufoto, Natur by photoimagine on augusti 22, 2009

 

IMG_3223x

Puss på er!

🙂

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deercat said, on augusti 22, 2009 at 23:29

    Jaaaa…alltså det bär mig emot….men nog skulle jag pussa den där slemmiga saken om jag bara var säker på att det verkligen fanns en prins bakom….*flinar*😉

  2. Sussi said, on augusti 23, 2009 at 10:16

    men åh vilken liten raring😀 … puss på dig oxå…

  3. Lena Johansson said, on augusti 23, 2009 at 19:28

    Är det Daniel?:-)

  4. Znogge said, on augusti 23, 2009 at 19:32

    En stadig sak!

  5. photoimagine said, on augusti 23, 2009 at 20:18

    – Förstår att du inte vill pussa och krama en sån där varelse utan att få något tillbaka, Deercat!

    – Hej Sussi, trevligt att se dig i rutan igen!

    – Lena, det tog ett tag innan jag kopplade vilken Daniel du menade!

    – En riktig biff, Znogge!

  6. Camilla said, on augusti 23, 2009 at 20:31

    Häftig bild!😀

  7. Lena Johansson said, on augusti 23, 2009 at 22:03

    Jag menade inte att vara elak mot Daniel, men han ska ju förvandlas till prins snart, som i sagan däe pussen gör underverket på grodan…
    Vi kommer få en trevlig prins!🙂

  8. Fatiha said, on augusti 24, 2009 at 7:54

    Tack så mycket.
    Det samma får jag önska dig.

  9. madonnan said, on augusti 25, 2009 at 18:39

    En sån sötnos! Fast en puss till den…nja😀


Kommentera

