Photo Imagine

Lodjuret

Posted in Bilder, Djur, Foto by photoimagine on augusti 21, 2009

 

IMG_3035xx

skulle jag inte ha någonting emot att få ett möte med, men idag fick det gå bra med släktingen.

Men kanske en annan gång…

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on augusti 22, 2009 at 8:59

    Fin! Jag är kattälskare trots mitt fågelintresse, en riktigt gosig katt du fångat på bild!

    http://www.ellekarrs.se/kattdikt.htm

  2. Deercat said, on augusti 22, 2009 at 23:28

    Vilket uttryck ”släktingen” har….fin som attan, säger jag som är helt frälst på kattens väsen…😉

  3. photoimagine said, on augusti 23, 2009 at 20:09

    Tack för den länken, Lena!

    Tack DeerCAT, katten är speciell!

  4. Kersti said, on augusti 23, 2009 at 20:45

    Det är något jag också drömmer om, att få möta ett lodjur. I sommar har det blivit en del djurmöten Mest rådjur men också grävling.

  5. photoimagine said, on augusti 23, 2009 at 20:52

    Vi lär väl inte möta något lodjur i våra trakter Kersti, men man vet aldrig. Var på Gålö idag och där hade dom problem med grävling som kom in på campingen.

  6. Jenny said, on augusti 24, 2009 at 12:31

    Mycket fin kissekatt.🙂

  7. madonnan said, on augusti 25, 2009 at 18:41

    Tycker nog den ser ut som en lokatt…🙂

  8. photoimagine said, on augusti 28, 2009 at 21:57

    Tycker jag också Jenny och visst finns det likheter Madonnan.🙂


Kommentera

