Photo Imagine

Märkeskläder…

Posted in Bilder, Foto, Mode, Sommar, Stockholm, Svartvitt by photoimagine on juli 25, 2009

 

IMG_0750x

Typ –  Min senaste jacka i svart och vitt.

Köpt hos –  Ö o B  (Överskottsbolaget)

Pris –  99 kr

Märke –  En krumelur på vänster framsida.

Modefotograf –  Imagine

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on juli 26, 2009 at 8:56

    Fin jacka. Svart o vitt är snygga o rena färger ihop. Tyvärr passar jag själv inte i varken svart eller rent vitt, jag har ”höstfärger”, men får njuta av detta stilrena hos andra. Att vara snyggt klädd kan man vara billigt! Är ”fläcken”, jag menar märket, viktigt? Det tycker inte jag!🙂

  2. Znogge said, on juli 26, 2009 at 10:05

    Det är detaljerna som gör det😉

  3. Madonnan said, on juli 26, 2009 at 22:14

    Snygg jacka i snygga färger. Svart – vitt är alltid klädsamt🙂

    Modefotograf…minsann!

  4. photoimagine said, on juli 26, 2009 at 22:43

    Tack för era kommentarer och era glada smileys!
    Undrar vad modebloggarna tänker om dom ser mig i kategorin mode.
    🙂

  5. Per Stromsjo said, on juli 27, 2009 at 18:36

    Utmärkt idé. Peta in lite fler relevanta söktermer så den här hamnar i mode-sammanhang. Catwalk, kollektion, design…
    😀

  6. photoimagine said, on juli 28, 2009 at 20:22

    Per – 99 spänn på ÖB, bara en sån sak!🙂

  7. Lol said, on augusti 29, 2009 at 15:43

    HAHA 99KR E DU SÄMST FAM VA BILIGT PALLA IKE MERKES KLÄDER


Kommentera

