Photo Imagine

Vid Slussen stod jag

Posted in Bilder, Flygplan, Foto, Stockholm by photoimagine on juli 18, 2009

 

IMG_8927x

 

IMG_8928xx

 

IMG_8928xxx

 

IMG_8929x

Ett dovt mullrande

I fjärran tycktes det

Helt plötsligt var de nära

Nästan rakt över mig när jag fick upp kameran

Kunde inte hålla för öronen – just därför

Ett dovt mullrande och de var borta

Ett ögonblicks verk

Stan förblev i tystnad

Nästan

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Josef Boberg said, on juli 18, 2009 at 12:34

    Jo… – så blir det ju efter öronbedövande ljudbelastningar…

  2. Znogge said, on juli 19, 2009 at 10:27

    Där stod du bra🙂

  3. Per Stromsjo said, on juli 20, 2009 at 10:43

    Att bara råka stå, beredd, på rätt plats och bara råka ha rätt utrustning med sig… Att bara råka vara en duktig fotograf…🙂

  4. Sam Zodiac said, on juli 24, 2009 at 16:13

    Gotta hand it to you, Imagine….du är snabb med plåtlådan!🙂

    Tjusigt!

  5. photoimagine said, on juli 25, 2009 at 14:52

    Josef – Ljudnivån hög absolut. Lumpen vid F6 och där fick man höra ett och annat.

    Znogge – Tycker jag också.

    Per S – En trevlig kommentar som du råkade lämna här i all hast och det finns fler som råkar vara duktiga att hantera Pixlarna i Stockholm…

    Sam Z – Gäller att hänga med i svängarna. Ibland lyckas man och ibland inte. Tack!

  6. Barbro Weismann said, on augusti 16, 2009 at 19:55

    Här är ytterligare bilder sonm är värda en kommentar. Hur gjorde du för att få dessa bilder? jag har fått en ny kamera, men hittade inga motiv. Ge mig gärna goda råd om du har råd och lust, samt tid. Kolla min sida weismann.zoomin.se


Kommentera

