Photo Imagine

Ljuset och skuggorna 1

Posted in Bilder, Foto, Gatufoto, Livet, Stockholm, Svartvitt, Tankar by photoimagine on juni 15, 2009

 

IMG_7299x

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Znogge said, on juni 16, 2009 at 8:00

    Vilken stämningsfull och härlig bild!
    Trevlig midsommar när det blir så dags 🙂

  2. Deercat said, on juni 16, 2009 at 18:08

    Hmm….Det finns mycket att hämta i den bilden…Massor av dramatik, känslor och spänning….
    Passar också på att önska en fin midsommar, nu när jag ändå är här…En bildrik midsommar..! 😉

  3. madonnan said, on juni 17, 2009 at 20:45

    En stämningsfull och lite spännande bild; jag blir så nyfiken och undrar vem kvinnan är och vad hon gör där?! Väntar hon på någon, tro? 🙄

  4. photoimagine said, on juni 18, 2009 at 22:32

    Tack Znogge och en skön midsommar till dig!

    Deercat – Tack för kommentaren och jag får önska dig en fin midsommar!

    Madonnan – Gjorde mig så diskret som möjligt för att kunna ta den där bilden utan att bli upptäckt och det lyckades jag med. Vem hon är eller vad hon gör där har jag ingen aning om och kanske det ger bilden det lilla extra.

  5. I skuggan av Ljuset 5 « Imagine said, on juli 26, 2009 at 23:39

    […] mitten av juni kunde ni bland annat se den här bilden som början på ett bildtema där mitt syfte är att framhäva ljuset – men också […]


Kommentera

