Photo Imagine

Drömhuset

Posted in Bilder, Foto, Globen, Photography, Stockholm by photoimagine on juni 12, 2009

_

IMG_7438x

_

IMG_7421x

_

IMG_7439x

_

Röd liten stuga 12 kvm med vita knutar.

Fin utsikt över Stockholm.

Sluttande tomt med lättskött trädgård.

Nära till Globen.

DN

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on juni 12, 2009 at 20:08

    Hahah, kul! Men… ganska osmidigt med lutande hem.🙂

  2. Kersti said, on juni 12, 2009 at 23:05

    Jag har precis likadana bilder. Cyklade förbi den morgonen de satte stugan på plats, Jag kunde inte begripa vad helikoptern gjorde där. Jag var på fel sida så då såg jag inte stugan. Men när jag cyklade hem då såg jag den och tog bilderna. Den ser ut att vara aningen på glid.

  3. Lena Johansson said, on juni 13, 2009 at 6:48

    Något för våra vänner fåglarna?

  4. Znogge said, on juni 13, 2009 at 12:22

    Huset ja, men läget nej! Men en kul idé🙂

  5. madonnan said, on juni 13, 2009 at 21:28

    Oj! Varför har de satt den lilla stugan där?
    Otäckt högt och sluttande…! Hu.

  6. Per Stromsjo said, on juni 14, 2009 at 22:17


    ostört läge
    viss insyn


Kommentera

