Photo Imagine

Sköna maj

Posted in Bilder, Foto, Livet, Natur, Photography, Stockholm, Tankar by photoimagine on maj 1, 2009

 

img_3711x1

 

img_3723x

 

img_3714x

 

img_3686x

Välkommen!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on maj 1, 2009 at 22:04

    Ursprungligen var elden till för att sätta skräck i rovdjuren genom brandröken när kreaturen släpptes ut på bete på våren och därför firar vi Valborg.
    En härlig brasa och ett härligt barnbarn?

  2. Znogge said, on maj 2, 2009 at 9:40

    Varmt välkommen🙂

  3. Kersti said, on maj 2, 2009 at 20:08

    Härligt att det är Maj. Jag njöt också av valborgseld. När jag var ung stod jag alltid inomhus i Trollbäckens scoutkårs scoutstuga och sålde lotter , såg aldrig någon eld. Försöker ta igen det nu.

  4. wendla said, on maj 3, 2009 at 13:45

    I år var fösrta gången på jag vet inte hur många år som jag var och kikad på brasan. Härligt att stå där och lyssna till körens Vintern rasat ut och hälsa sköna Maj välkommen.
    Ha det så bra!


Kommentera

